PREUS PEL CURS 2016-2017 I TELÈFONS DE CONTACTE
Podeu baixar-lo en pdf aquí
INFORMACIÓ D’INTERÈS
Recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en relació a la programació de menús escolars (cliqueu aquí).
Normativa de Funcionament del Servei de Menjador
Benvolgudes famílies,
L’ús del Servei
de Menjador és lliure i voluntari per a cada família. Cadascuna rebrà
informació dels drets i deures del Servei de Menjador, que suposen la seva
acceptació.
Els alumnes han
de complir les normes de convivència aquí recollides i acordades pel
Consell
Escolar.
L’AMPA, el
Consell Escolar i el concessionari portaran a terme un seguiment del Servei de
Menjador per tal de prendre les mesures adequades a cada nova problemàtica, tot
adequant-les al Projecte Educatiu del Centre.
Sempre que un
alumne requereixi una atenció especial l’escola informarà al concessionari
sobre el tracte que sigui requerit. Qualsevol incidència amb aquest alumne la
coordinadora
ho comunicarà a l’escola.
En cas de pluja
els alumnes d´educació infantil podran utilitzar, les galeries, l’aula de
plàstica i el pavelló Torrentó i els alumnes de primària les galeries i el
pavelló Torrentó..
Els dies que el pati no es pugui utilitzar degut a les pluges, seguirem la pauta dels dies de
pluja.
Els dies que els
alumnes no tinguin classe a la tarda els monitors els entregaran a les
famílies
de la mateixa manera que ho fan els tutors corresponents.
Cap alumne podrà
sortir de l’escola en horari de menjador. Si ha de fer-ho per qualsevol
motiu
s’haurà de comunicar per escrit a la tutora que ho comunicarà a la coordinadora
del
menjador i només podrà sortir sol si es fa constar expressament en
l’escrit; en cas contrari
se l’haurà de venir a recollir.
Mensualment es farà arribar el full de menús a
les famílies.
GESTIÓ ADMINISTRATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR:
Inscripció
Els usuaris que
facin ús del Servei de Menjador escolar de manera regular durant tot el
curs
escolar han de formalitzar la inscripció i donar-la a la tutora. Cada família
haurà
d’omplir el model formalitzat que el concessionari facilitarà a l’escola.
Cada inscripció
s’ha de retornar omplint tots els camps que es demanen. En cas que
durant el
curs escolar hi hagi algun canvi en les dades, cal que el responsable familiar
comuniqui les modificacions al servei d’administració del menjador escolar.
Els alumnes
transportats amb gratuïtat al servei de menjador també hauran d’omplir la
inscripció sense anotar les dades bancàries.
No es podrà
acceptar cap inscripció si hi ha pendent algun deute corresponent al Servei
Menjador.
El primer dia del
servei de menjador serà el 12 de setembre.
Modalitats
d’inscripció:
-
Alumne fix: utilitza el Servei de Menjador un mínim de 3 o més dies
a la setmana.
-
Alumne eventual: utilitza el servei menys de 3 dies a la
setmana.
- Personal docent i administració: utilitzen el Servei de Menjador fix o eventualment
indistintament.
Cobrament
Mensualment es cobraran els dies de Servei de Menjador disposats, descomptant les
festes locals o de lliure elecció del centre, mitjançant rebut bancari el dia 10 del mes
següent
Els alumnes eventuals hauran d’abonar l’import del menú eventual a l’administradora de
menjador el dia abans o el mateix dia (de 9 a 9h30’).
En els casos d’alumnes de nova incorporació a l’ESCOLA de BORDILS, sol·licitaran el full
d’inscripció a la secretaria de l’escola.
Protocol de cobrament d’impagats:
En el cas d’impagats es comunicarà mitjançant trucada telefònica al titular del servei per
rebre la informació dels motius de la devolució del rebut, alhora que s’entregarà una carta
via fill/a i amb duplicat per la direcció de l’escola, amb l’import del deute pendent d’abonar
en el compte corrent indicat abans de 4 dies. Un cop transcorregut el període de liquidació
sense abonar el deute, es confirmarà l’exclusió del Servei de Menjador a partir del 5è dia,
que serà comunicada a continuació i oficialment per burofax.
Els rebuts retornats sense causa justificada es tornaran a carregar afegint la despesa
bancària de 6€, més les despeses de tramitació (burofax…).
La reincidència en la devolució de rebuts del Servei de Menjador passa a ser causa
d’exclusió del Servei de Menjador de forma immediata.
Abans de qualsevol comunicació d’exclusió dels serveis s’informarà a l’AMPA, amb
posterior comunicació a la direcció de l’escola.
Ajudes individuals de menjador i alumnes transportats
Del preu del servei es descomptarà a cada alumne l’import assignat pel Consell Comarcal
del Gironès en concepte d’ajuts individuals de menjador escolar. El Consell Comarcal del
Gironès lliurarà a l’AMPA l’import de les ajudes, que les posarà en disposició de l’empresa
concessionària del servei de menjador i aquesta ho justifiqui mitjançant la presentació dels
rebuts dels alumnes beneficiaris.
El mateix cas passarà amb els alumnes amb gratuïtat del servei.
Tractament de les baixes i absències:
Les baixes definitives es comunicaran el dia que l’usuari es doni de baixa del servei o amb
antelació. En cas de baixa, l’usuari no podrà tornar a quedar-se com a fix durant el mateix
curs escolar, tret de forma justificada.
Les absències per malaltia únicament s’hauran de comunicar a l’Administradora del servei
(Maria), presencialment al menjador de l’escola de 9 a 9.30h del matí, si la
suma d’aquestes fa variar la modalitat d’inscripció al servei (de fix a eventual).
No es cobraran les absències per excursions i/o sortides, o causes de força major (vaga,
neu...).